Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2009 08:30 - Има ли значение голямата разлика в годините между мъжът и жената?
Автор: taistvena Категория: Тя и той   
Прочетен: 33103 Коментари: 42 Гласове:
35

Последна промяна: 25.11.2009 23:13


В живота понякога се получава да се влюбиш в човек,
с който да имате голяма разлика в годините.
Дали това влияе върху отношенията между партньорите?
Има много примери за подобни връзки.
Някои сполучливи, други-не.
Чудя се, на какво ли се дължи неуспехът на подобни връзки? Може би, в началото на връзките, няма голямо значение възрастовата разлика ,но с времето нещата се променят коренно. Голямото разминаване в годините дава своето отражение.
По-възрастният партньор е по-улегнал.
Много от нещата, които са правили преди с половинката му, вече отсъстват от ежедневието.
Чувства се по-преуморен физически и психически.
Става по-мрачен и скучен. Това може да бъде основателна причина по-младият партньор да започне да търси разнообразие извън семейната среда и с течение на времето да се стигне до раздяла.
Все пак да не забравяме,че има и успешни вързки.
Според вас, каква трябва да е разликата в годините между партньорите, за да бъде сполучлива една връзка? Аз смятам ,че най-сполучливите връзки са тези в които разликата е максимум от 3 до 5г.
Двамата са еднакво въодушевени за приключения и забавления. Близки са по разсъждения и имат достатъчно енергия, да правят всичко заедно. :)
 Очаквам вашите мнения по-въпроса и линковете ви
             за сборния постинг със снимки от други държави :)
                          Благодаря на всички, които се включиха
                                    и очаквам нови попълнения :)
 
http://taistvena.blog.bg/turizam/2009/09/23/sboren-posting-na-snimki-ot-drugi-dyrjavi.402481




Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ernest - Всичко зависи от мирогледа на хората
25.11.2009 08:51
Практиката в съвременното атеистично общество показва, че ако възрастовата разлика между мъжа и жената е 2-3-4 години когато една двойка сключи брак на 20-28 години след около 10 години възникват проблеми. Жената започва да остарява около 40 г. възраст и вече не е толкова привлекателна. Съответно мъжа си намира някоя по-млада на 25-27 години и следва развод. Това е причината за повечето разводи, като изключим битовите. Желателно е мъжа да бъде поне 10 г. по-възрастен така риска от токущо описаната ситуация намаля. В Библията Сара е 10 г. по-млада от Аврам, а другите му жени са били още по-млади, но подробности не се знаят. По принцип всичко зависи от мирогледа и възгледите на хората. Ако има истинска любов и хората са сериозни или християни, нещата изглеждат по различен начин отколкото, ако те не са такива. Това обуславя постъпките им.
цитирай
2. olimpiq - Абсолютно права си, голямото ра...
25.11.2009 08:59
Абсолютно права си,голямото разминаване в годините дава своето отражение след време,поне при мен се получи така,може би 2-3 год са най добрата разлика между двамата.поздрави
цитирай
3. kundalini - Верният отговор се крие в това -
25.11.2009 09:10
какво са натрупали, и отнели!, годините на единия и на другия. Отговорът не е брой години, а качество на живот и потребности.
:)
цитирай
4. gkowachew - Ами ти
25.11.2009 09:49
си отговорила на въпроса! Хубав ден!
цитирай
5. анонимен - Могат да се посочат примери за сполучливи връзки
25.11.2009 10:11
между партньори със сериозна разлика в годините!
Но все пак са изключения, потвърждаващи правилото!:))
цитирай
6. kasnaprolet9999 - Няма обща схема,
25.11.2009 10:28
зависи от възпитанието и средата в която са отраснали двамата, както и в ценностната им система. Ако обичат сходни неща и са позитивно настроени, няма да има проблеми. Казват, че важно е душата да е млада. И на 60 г. може да се обича така, както на 20, даже повече и по-дълго.
Мъжете обичат повече с очите си, ако една жена се отпусне след 40 г. и не се поддържа, не може да очаква че съпругът й ще пламти още по нея. Любовта и страстта вървят ръка за ръка, не го забравяйте.
цитирай
7. temenuga - Бившият ми мъж бе само година по-...
25.11.2009 10:28
Бившият ми мъж бе само година по-голям, и като правило, бракът приключи и той се увенча с по-млада:) След това имах връзка с 16 години по-възрастен мъж, и там нещата приключиха, доста болезнено за мен, след което имах връзка с 9 години по-голям мъж, но и там нямах късмет. Т.е. няма гаранции, нито правила, нито рецепти, нито предначертани сценарии. Всичко зависи от енергетиката и емоционалния статус /както и от ценностната система/ на двама души...
цитирай
8. romanov - Има, да!
25.11.2009 10:39
Със сигурност го твърдя:)
цитирай
9. ernest - един интересен пример
25.11.2009 12:10
Ще дам един интересен пример. Китайския професор-херболог Ли Чун Юн е живял 265 г. и е имал 23 жени през живота си. Как си мислите дали си е взимал 100 годзишни жени. Когато бил вече 200 годишен професърот изнесъл 100 лекции в един университет и за него студентите по-късно писали, че на външен вид изглеждал около 50 годишен.
цитирай
10. анонимен - Ами понякога има
25.11.2009 13:13
Мога да кажа от личен опит- когато бях на 14 бях влюбен в студентка втори курс. Това никога няма да го забравя,понеже беше първият път когато се влябвам в по голямо момиче от мен. За любовта няма граници само това мога да кажа!!!
Но сега вече поумнял и възмъжал незнам дали бих бил с жена по голяма от мен и при това доста или с момиче по малко от мен.
Добър постинг тайнствена, караш ме доста да се замисля!!!
Поздрави! :))))))))
цитирай
11. анонимен - Казано директно...
25.11.2009 14:30
Всъщност не мога да си представя връзка с някой по-млад. Дори предпочитам да е доста по-възрастен от мен. Единият поне да е мъдър и разумен!:)))
Така....Важното е да обичам и да се чувствам обичана! Кой ти гледа годините, когато има магнетизъм, привличане, химия ?!
цитирай
12. pegas08 - Няма
25.11.2009 15:14
значение!
цитирай
13. venus - И все пак, може би красотата е невидима за очите...
25.11.2009 15:50
Мисля, че не е задължително по-възрастният партньор да е по-улегнал. Да, вярно е, опитът от живота и всичко останало вероятно ще е по-голям, но това не се случва винаги. По-скоро има частично полова диференциация относно проблема. В едни пероди момичетата се развиват по-активно, в други момчетата.

Със сигурност в едно съм убеден и това е отговора на въпроса от заглавието - с възрастта голямата разликата в годините има все по-малко значение.
цитирай
14. him - Хм,
25.11.2009 16:25
на майка и татко разликата е 10 години. И всичко беше наред, живота весел и както си трябва. Значи отговора се крие в хората. Все пак, повече от 10 години...ще има разлика.
цитирай
15. анонимен - Зависи дали става дума за брак,
25.11.2009 16:49
или любовна връзка. За първото - най добрата разлика е 4-5 години по-възрастен мъж.
За второто - разликата в годините е без значение и в чия полза.Връзката може да трае дълго, дори и без финансови " стимули ", стига характерите и интелекта да съвпадат или допълват.
цитирай
16. yuliya2006 - СЛЪНЦЕ, ДНЕС Е НА МОДА ДА СЕ ПРЕСМЯТА ...
25.11.2009 19:51
СЛЪНЦЕ ,ДНЕС Е НА МОДА ДА СЕ ПРЕСМЯТА ИЗГОДАТА... И НА МАСАТА СЕ СЛАГАТ КАТО ИГРА НА КАРТИ, ПАРИ ЗА ПЛЪТ И ГОДИНИТЕ НЯМАТ НИКАКВО ЗНАЧЕНИЕ!
НО АЗ ТИ ПОЖЕЛАВАМ ДА СИ НАМЕРИХ ОБИЧНО И РОМАНТИЧНО МОМЧЕ А ТО МОДАТА ЗНАЕШ МЕНИ СЕ И НИЩО ЧУДНО, ТОЧНО ТЕ ПЪК ДА ДОЙДАТ НА МОДА!
СТРАХОТНА И КРАСИВА И УМНА И ВСЕОДАЙНА И ЗА ТЕБ САМО НАЙ - ДОБРОТО...ОТВАРЯЙ СИ ОЧИТЕ И НИКОГА НЕ БЪРЗАЙ
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
17. gorivo - Ами , знам ли....?
25.11.2009 20:27
Да ти кажа честно сестра ми и нейния мъж имат 10 години разлика но засега са щастливи , а са вече близо 7-8 години заедно!Въпроса е дали мъжът или жената е по-възрастен/на / За мъжа наситина е по-добре ако той е по-големия , но винаги има и изключения!А и наистина , надали това е точната причина за една раздяла, но в някои случаи е съществена!
НАИСТИНА ВЪПРОСА НАДАЛИ ИМА ТОЧЕН ОТГОВОР , НО АЗ СЕ СЪГЛАСЯВАМ С ТЕБ от 3 до 5 години се ядва ,повече разлика е може би опасна , колкото и да се желаете , след време ще си проличи разликата:):):)Аде от мен да мине отпускам до 7 :):):):) но това вече максимума :):):0
цитирай
18. mimayordanova - Ще дам един интересен пример. Ки...
25.11.2009 21:16
ernest написа:
Ще дам един интересен пример. Китайския професор-херболог Ли Чун Юн е живял 265 г. и е имал 23 жени през живота си. Как си мислите дали си е взимал 100 годзишни жени. Когато бил вече 200 годишен професърот изнесъл 100 лекции в един университет и за него студентите по-късно писали, че на външен вид изглежда около 50 годишен.


Ернест, примера който даваш, пи точно начина по които го предаваш, оставя в мене усещането, че за ВСЕКИ мъж, най важното нещо не е жената като човек, а МЛАДАТА ЖЕНА! Започне ли да остарява, не носи наслада на мъжа и отпада от категорията ЖЕНА. Казано доста цинично от теб. А, че е истина това, което усетих за мен е повече от ясно. Само,че така мислят само посредствените мъже. И тези, които могат да си платят толкова жени. Намери се къде си?
цитирай
19. sestra - Нямам никаква представа
25.11.2009 21:34
коя е оптималната разлика, макар да имам достатъчно наблюдения. Може би най - важно е как се съчетават характерите. :)
цитирай
20. zaw12929 - Наш познат на 47 г се развете и ожени ...
25.11.2009 21:47
Наш познат на 47 г се развете и ожени за 21 годишна с 2 години по млада от дъщеря му, От втория брак му се роди пак дъщеря и когато тя стана на 6 години, той на 54, а съпругата му на 28 се разделиха, Първата му съпруга, оставена от него се омъжи за колега с 5 години по млад и досега живеят. Мъжете са по уязвими, защото бракът се основава на секса, Ако го няма- бракът се разваля.
цитирай
21. magity - За мен има значение разликата в годините ....
26.11.2009 00:13
Когато се омъжих нямах още 18 г, а моят съпруг беше на 28 г - тогава разликата не се чувстваше, но с течение на времето нещата наистина се променят. На него му беше достатъчно след работа да седне в някоя кръчма с приятели и като се прибере да си хапне и да се наспи. Аз исках да излизаме - тогава се ходеше на кино - но неговите думи бяха - " по добре вино - отколкото кино". И наистина избра виното пред мен и децата - до като се разболя и почина. Вече 9 г минаха от тогава - но спомена за това не може да се забрави. Изпитвах и мъка и болка и едновременно и се ядосвах, че ни остави и си отиде по такъв начин. Наистина има значение и характера на човека - но годините с течение на времето си показват своето. Не може да се каже точно каква да е разликата между двамата - но голямата разлика не мисля, че е за предпочитане ....
цитирай
22. voinov50 - Наистина размера... на годините има значение...
26.11.2009 04:42
kasnaprolet9999 написа:
зависи от възпитанието и средата в която са отраснали двамата, както и в ценностната им система. Ако обичат сходни неща и са позитивно настроени, няма да има проблеми. Казват, че важно е душата да е млада. И на 60 г. може да се обича така, както на 20, даже повече и по-дълго.
Мъжете обичат повече с очите си, ако една жена се отпусне след 40 г. и не се поддържа, не може да очаква че съпругът й ще пламти още по нея. Любовта и страстта вървят ръка за ръка, не го забравяйте.

От мъдростта на годините, Невенчето е изказала едно много правилно мнение...
Аз ще допълня, че липсва ли, изгуби ли се духовнато връзка между двамата партньори, остава само голият секс и едно съжителство с врагът в моето легло... А това не е най-добрият начин да изживееш остатъка от живота си...
Не губете страста повежду си, и не забравяйте, че сексът наистина има значение за мъжете, е... вероятно не само за мъжете...
Огънят между двамата не може да бъде сравнен с нищо друго по света...
цитирай
23. diso - Всичко е индивидуално,
26.11.2009 06:40
но мисля, че в повечето случаи е по-добре мъжът да е малко по-голям. Няколко мои познати и приятели имаха връзки с жени по-големи с по 6-7 и повече години и всичките се разпаднаха.
Като четох коментара на magity, се сетих за едни мои познати със същата разлика в годините - Тя "Да поизлезем довечера - вариете, дискотека...", а той: "Еее, много е шумно там... пълно е с дечурлига ... А не е ли по-добре да си седим пред телевизора?"
цитирай
24. furiika - Зависи каква е връзката! :)))))
26.11.2009 08:56
Не е задължително да е семейна.:))) Тогава нещата са други...и хубави:))))
цитирай
25. kaliya - ;)
26.11.2009 10:57
смятам, че си стигнала до правилен извод за разликата в годините, но съм съглсна и с предходното мнение...само дето средата в такива случаи наистина НЕ трябва да е семейна ;)
цитирай
26. mirandolina - Мисля, че...
26.11.2009 13:47
разликата в годините няма разлика...важното е какъв ще е ЧОВЕКА до теб ! Например, "бившия ми благоверен" беше с 2 години по-млад от мен....но НЕ УЗРЯЛ за много работи, накрая се оказа и "червив":)))
цитирай
27. galatceq - И аз мисля, че когато връзката не е ...
26.11.2009 17:51
И аз мисля, че когато връзката не е семейна, нещата са по-хубави и чувствени :)
цитирай
28. ernest - Ще дам един интересен пример. Ки...
26.11.2009 18:40
mimayordanova написа:
ernest написа:
Ще дам един интересен пример. Китайския професор-херболог Ли Чун Юн е живял 265 г. и е имал 23 жени през живота си. Как си мислите дали си е взимал 100 годзишни жени. Когато бил вече 200 годишен професърот изнесъл 100 лекции в един университет и за него студентите по-късно писали, че на външен вид изглежда около 50 годишен.


Ернест, примера който даваш, пи точно начина по които го предаваш, оставя в мене усещането, че за ВСЕКИ мъж, най важното нещо не е жената като човек, а МЛАДАТА ЖЕНА! Започне ли да остарява, не носи наслада на мъжа и отпада от категорията ЖЕНА. Казано доста цинично от теб. А, че е истина това, което усетих за мен е повече от ясно. Само,че така мислят само посредствените мъже. И тези, които могат да си платят толкова жени. Намери се къде си?

Давам този пример по-скора като забавен. Мнението си го дадох по-рано. Над 50% от разводите стават поради остаряването на жените на около 40-годишна възраст. По тази причита през 2000 г. в Латвия е въведен закон за друженство. За да не изхвърлят мъжете застаряващите си съпруги през задния двор (да не им се налага да се развеждат де). Аз мисля, че най-важното е любовта, а като я няма и ако ценностната им система е да си сменят партньорите могат и по 20 пъти да се развеждат. Аз не го одобрявам, но много хора така си живеят.
цитирай
29. viki11 - Никога не съм се разбирала с мъже, с ...
26.11.2009 20:00
Никога не съм се разбирала с мъже, с които имам разлика между 3 и 5 години. Поне не съм имала сериозна връзка.
Всичко зависи от човека. Тук трябва строго индивидуален подход. За едни трябва по-малък, за друг по-голям.

Разбирателството в никакъв случай не зависи от възрастта основно. Тя е на някое от задните места. Понякога е много важна, в други случаи не. Много често помага на връзката. Има примери за добри връзки от този тип.

Смятам, че лошите взаимоотношение между половете, некоректността на хората са основната причина разводите ни да са едва ли не повече от браковете! А това е по-сериозния проблем.

В личен план предпочитам мъж, който има голяма разлика с мен. До преди около 5 години по-голям, оттам нататък по-млад. Просто условията се променят.
Иначе добри бракове има и в бракове, които са уредени от родителите. Любовта не е причина за добър брак. По-скоро доброто възпитание на двамата, поносимостта им към другия.

Но възрастта определено има значение. Само че не е пречка бракът да продължи. Така както едни мъже на 40 години вече са немощни сексуално, а други до 76 години са способни. Как да определиш разликата предварително? А характерите са още по-непредвидими. Има мъже на 40 години, които са като 10-годишни. Мама да сготви, мама да опере...сърдят се, ако не стане, както те са решили... Жените по-малко ги познавам. Има фръцли, има точни, има нежни, има груби.
Моят опит е за жена с 14 години по-млада, която използва младостта си, за да комплексира мъжа си, а нямаше причина той да има комплекси. Едва се оправи. Просто мацката беше гадна. Но всичко завърши поносимо. Сложиха я на мястото.
цитирай
30. kardamom - :)
27.11.2009 08:20
аз подкрепям мнението на Фурийка... :)
и смятам, че възрастта няма значение...
броят на годините не е определящ...
поздрави и хубав ден на всички!
цитирай
31. kass - taistvena
27.11.2009 10:19
Аз никога не съм имала връзка с мъж с много години по-голям или по-малък :) от мен, но според мен няма значение стига да са си на един акъл :):):)...
Поздрави...
цитирай
32. tanyarisemova - Според мен и има и няма, зависи много ...
27.11.2009 16:50
Според мен и има и няма, зависи много от човека.
По-важното е уважението и обичта.
цитирай
33. bobsun123 - )Отново хубава тема....
27.11.2009 17:22
Значи...според мен годините за една връзка имат значение когато са повече от 10. Но, по принцип, не годините имат значение, а начина на мислене на човек, неговото битие, разбиране, духовно осъвършенстване .Хората са различни и имат различни схващания за живота. Доста може да се говори по тази тема и при всеки е индивидуално. Когато двама души се харесват трябва да се опознаят за по дълъг период от време т.е. да се убедят ,че това е човека. Перфектни хора няма . Трябва опознавайки човека да харесаш недостатъците му и най-важното - да го приемеш такъв какъвто е.Няма рецепта за това.Хубава вечер от мен!
цитирай
34. mamas - Много хубава тема!
28.11.2009 12:25
Не искам да повтарям вече казано, но няма как.
И според мен зависи не толкова от годините, а от характерите, душевната нагласа на партньорите. Но всеки отделен случай е специфичен, много фактори оказват комплексно влияние върху връзката.
Поздрави, хубав ден ти желая!
цитирай
35. krasunata - няма лошо
30.11.2009 13:51
Когато е от любов... Но според мен е по-добре партньорите да са на близка възраст - освен ако няма разочарование от поколоението, към което принадлежат и двамата...
цитирай
36. net - :)
30.11.2009 14:50
Разликата в годините при моите родители е 11, почти 12.
2010 ще имат юбилей.
На какво се дължи дългият съвместен живот- на енергичната и борбена натура на майка ми или на кроткият нрав на баща ми.
ПРеди време, той каза, че всичко, което е постигнал в живота е било заедно и благодарение на нея-собственият дом, отглеждане на деца, винаги чисто, уютно, всеки ден, всеки път различна гостба.
Взаимното уважение е много важно, а възрастта не е от такова значени.
Чудно ми е, защо проблемът възниква в случай, че жената е по-възрастна. Защо всички скачат, като луди.
Познат от североизгочна БГ, сподели, че момиче се опитало да подправи ЕГН, защото била с месец по-голяма от приятеля си. Стана ми смешно.
Оказва се, че някой се страхуват от това.
Но мои съседи съпугата е по-възрастна с три години, но нито и личи, нито някой
може да намери нередност в отношенията им. СЕга дори гледат внуци.
цитирай
37. krasunata - Дали?
01.12.2009 09:51
Дали по-възрастните мъже имат повече търпение към жените? Или повече примирение с борбеността им? Или просто жените показват това, което могат пред по-възрастен?

net написа:
Разликата в годините при моите родители е 11, почти 12.
2010 ще имат юбилей.
На какво се дължи дългият съвместен живот- на енергичната и борбена натура на майка ми или на кроткият нрав на баща ми.
ПРеди време, той каза, че всичко, което е постигнал в живота е било заедно и благодарение на нея-собственият дом, отглеждане на деца, винаги чисто, уютно, всеки ден, всеки път различна гостба.
Взаимното уважение е много важно, а възрастта не е от такова значени.
Чудно ми е, защо проблемът възниква в случай, че жената е по-възрастна. Защо всички скачат, като луди.
Познат от североизгочна БГ, сподели, че момиче се опитало да подправи ЕГН, защото била с месец по-голяма от приятеля си. Стана ми смешно.
Оказва се, че някой се страхуват от това.
Но мои съседи съпугата е по-възрастна с три години, но нито и личи, нито някой
може да намери нередност в отношенията им. СЕга дори гледат внуци.

цитирай
38. ernest - Няма значение на каква възраст са
01.12.2009 22:25
Считам, че няма значение на каква възраст са хората. Майка ми беше 6-7 години по-голяма от баща ми. Разведоха се не заради разликата във възрастта (майка ми изглеждаше с 15-тина години по-млада), но понеже баща ми си имаше любовници и й изневеряваше. Втората съпруга на баща ми е с около 14-15 години по-млада от него и имат щастлив брак. Точната им разлика не я знам, никога не ми е правило впечатление подобно нещо. Когато срещнете някого от срещуположния пол на улицата или някъде другаде не го питате първо на колко години е или колко пари има в джоба. Тези неща не играят роля в любовта, но тогава когато тя отсъства.
цитирай
39. malkiatprintz - Неподходящите хора, каквато и р...
07.12.2009 02:28
Неподходящите хора, каквато и разлика да имат или да нямат, са си неподходящи и обратното. :)
цитирай
40. nadezda - Мисля, че не зависи от годините, а от ...
11.12.2009 18:12
Мисля,че не зависи от годините ,а от духовните потребности на двамата!Всеки допълва липсващи качества,така се получава хармония.Не случайно са казали "два остри камъка брашно не мелят!"
цитирай
41. kobata - Любовта, знанието и вкусът нямат ...
14.12.2009 12:14
Любовта, знанието и вкусът нямат възраст!
цитирай
42. gothic - Хм, разликата с жена ми е девет го...
21.12.2009 19:01
Хм, разликата с жена ми е девет години и седмица отгоре. Взехме се по любов и с любов живеем....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: taistvena
Категория: Тя и той
Прочетен: 647097
Постинги: 65
Коментари: 934
Гласове: 21981
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930